📞 +38 (068) 201-8000

📞 +38 (068) 201-8000

Доставка і оплата

Ви можете сплатити та отримати ваше замовлення будь-яким зручним способом з наведених нижче.

Варіанти доставки

Самовивіз: отримайте своє замовлення в шоурумі, що знаходиться за адресою: м. Київ, просп. Степана Бандери, 34в, ТЦ «Блокбастер». Самовивіз можливий після підтвердження менеджером UKRPOSTER, що ваше замовлення опрацьоване, виготовлене та доставлене в шоурум.

Доставка по Україні:● доставка до відділення «Нова Пошта» (безкоштовна для замовлень від 3000 грн);● адресна доставка кур'єром «Нова Пошта» до дверей;● доставка до відділення «Укрпошта» (безкоштовна для замовлень від 3000 грн);● кур'єрська доставка по Києву (вартість доставки — від 150 грн).
Для відправки товару нам необхідні наступні дані:● Прізвище та ім'я одержувача.● Контактний мобільний телефон одержувача.● Місто доставки та номер поштового відділення.● Адреса одержувача, при відправці кур'єром «в руки».
Важливо: компанія «Нова Пошта» доставляє великогабаритний товар тільки у вантажні відділення.
Після відправки замовлення ми надсилаємо повідомлення в SMS чи Viber/Telegram з номером декларації. Поштовий оператор має додатково проінформувати вас про прибуття вантажу. Термін доставки зазвичай становить 1-2 дні і залежить від населеного пункту, в який здійснюється доставка.

Способи оплати

● Миттєва онлайн-оплата через WayForPay (картою / Google Pay / Apple Pay).● Оплата готівкою (або через термінал) під час самовивозу.● Оплата картою Приватбанку через Приват24 на карту ФОП за номером.● Оплата картою будь-якого банку або через термінали за реквізитами рахунку у форматі IBAN.● Післяплатою при отриманні замовлення у відділенні «Нової Пошти» (також ви сплачуєте комісію «Нової Пошти» згідно тарифів). Детальніше з тарифами та послугами компанії «Нова Пошта» можна ознайомитися тут.

Способи повернення

Законом України «Про захист прав споживачів» передбачено, що протягом 14 днів з моменту оформлення покупки справний товар, тобто товар належної якості, який з будь-яких причин не сподобався покупцю, можна повернути. Також ви можете замінити товар.
При отриманні посилки перевіряйте цілісність упаковки, комплектацію, відсутність пошкодження і документи в присутності працівника служби доставки.
Якщо з якихось інших причин вас не влаштовує товар, ви маєте право повернути або обміняти його протягом 14 календарних днів з моменту отримання. Обмін/повернення здійснюється тільки для предметів належної якості, якщо предмет має товарний вигляд, якщо не використовувався та не пошкоджений. Товар потрібно відправити за допомогою «Нової Пошти», попередньо зв’язавшись з нашим менеджером. У такому випадку оплата за пересилку товару лягає на покупця.