0
Ваш кошик

Доставка і оплата

Ви можете сплатити та отримати ваше замовлення будь-яким зручним способом з наведених нижче.

Варіанти доставки

Самовивіз

отримайте своє замовлення в шоурумі, що знаходиться за адресою: м. Київ, РЦ Блокбастер, пр. Степана Бандери, 34-В (візит за попередньою домовленістю). Самовивіз можливий після підтвердження менеджером UKRPOSTER, що ваше замовлення опрацьоване, виготовлене та доставлене в точку видачі.

Доставка по Україні

  • доставка до відділення «Нова Пошта» (за тарифами перевізника; для замовлень на суму від 3000 грн — безкоштовна);
  • адресна доставка кур’єром «Нова Пошта» до дверей (за тарифами перевізника);
  • доставка до відділення «Укрпошта» (за тарифами перевізника; для замовлень на суму від 3000 грн — безкоштовна);
  • кур’єрська доставка по Києву (вартість доставки — від 150 грн).

Для відправки товару вкажіть наступні дані:

  • Прізвище та ім’я одержувача.
  • Контактний мобільний телефон одержувача.
  • Місто доставки та номер поштового відділення.
  • Адреса одержувача, при відправці кур’єром «в руки».

Важливо: компанія «Нова Пошта» доставляє великогабаритний товар тільки у вантажні відділення.

Після відправки замовлення ми надсилаємо повідомлення в SMS чи Viber/Telegram з номером декларації. Поштовий оператор має додатково проінформувати вас про прибуття вантажу. Термін доставки зазвичай становить 1-2 дні і залежить від населеного пункту, в який здійснюється доставка.

Способи оплати

  • Миттєва онлайн-оплата через WayForPay (картою / Google Pay / Apple Pay).
  • Оплата готівкою (або через термінал) під час самовивозу.
  • Оплата картою Приватбанку через Приват24 на карту ФОП за номером.
  • Оплата картою будь-якого банку або через термінали за реквізитами рахунку у форматі IBAN.
  • Післяплатою при отриманні замовлення у відділенні «Нової Пошти» (також ви сплачуєте комісію «Нової Пошти» згідно тарифів). Детальніше з тарифами та послугами компанії «Нова Пошта» можна ознайомитися тут.

Способи повернення

Законом України «Про захист прав споживачів» передбачено, що протягом 14 днів з моменту оформлення покупки справний товар, тобто товар належної якості, який з будь-яких причин не сподобався покупцю, можна повернути. Також ви можете замінити товар.

При отриманні посилки перевіряйте цілісність упаковки, комплектацію, відсутність пошкодження і документи в присутності працівника служби доставки.

Якщо з якихось інших причин вас не влаштовує товар, ви маєте право повернути або обміняти його протягом 14 календарних днів з моменту отримання. Обмін/повернення здійснюється тільки для предметів належної якості, якщо предмет має товарний вигляд, якщо не використовувався та не пошкоджений. Товар потрібно відправити за допомогою «Нової Пошти», попередньо зв’язавшись з нашим менеджером. У такому випадку оплата за пересилку товару лягає на покупця.